دانشجویان عزیز میتوانند با دانلود فایلهای زیر، از پذیرفته شدن خود در قرعه کشی آگاه شوند. پذیرفته شدگان از امروز اقدام به دریافت گذرنامه کنند، زیرا اولویت با کسانی است که در هفته آینده دارای گذرنامه باشند. در روزهای آینده دنبال کننده سایت باشید تا اطلاعیه های سفر و روند ثبت نام تکمیلی و حضوری را از دست ندهید.

توجه: شماره های قرمز به عنوان رزرو هستند.

18 پاسخ

    1. با سلام
      اسامی بر اساس شماره ملی مرتب شدند و با استفاده از نرم افزار، اعداد تصادفی به دست آمد و افراد مشخص شدند و هیچ دخالت انسانی در آن وجود نداشته است. طبیعتا ۹۸ ها ثبت نام نکردند و تعداد بیشتری از این دو ورودی وجود دارند.

      1. من ۹۴ ای هستم و این آخرین فرصتی هست که می تونستم برم… کاش میشد ی کاری م یکردید ما هم میرفتیم بخدا ما هم آرزو به دل موندیم….

  1. با سلام
    برای صدور گذرنامه درخواست مجوز خروج از کشور باید داد که وثیقه میخواد.پرسیدم گفتن ۳مهر به بعد اگه درخواست بدی دیگه به وثیقه احتیاجی نیست.الان تکلیف من برای ثبت نام چیه؟

  2. اخه چرا انقدر کم؟؟؟خب همه رو میبردید مگه چی میشد؟؟؟؟بخدا ما آرزو ب دل موندیم ک این فقط فرصت خوبی بود….واسه قدیمی تر ها و سال اخریا باید یه شانس بیشتری میذاشتید این عادلانه نیست??منم میخوام برممممممممم

  3. با سلام
    شماره های محدوده قرمز رنگ انتخاب شده اند؟
    این مبلغ ۷۰۰۰۰۰ تومان صرف چه مواردی می شود؟
    و اینکه بیشتر در مورد تسهیلات توضیح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *